Apie mane

mano senieji namai:
http://raimundatos.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės išmaldautos.
Dainos nenoriu išmeluotos.
Gyvenimą kaip širdį skauda.
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš degu būty sudegti,
kaip moku. - be jokių taisyklių.

Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai visa aš..........







2015 m. sausio 12 d., pirmadienis

DOVANA MOČIUTEI

komplektėlis  močiutei - nemočiutei:


treniruoklis, kad nereiktų gaišti taip brangaus laiko ir eiti į prakaituotą sporto salę - viskas vietoj, namuose, po ranka


masažuoklis, užpildytas vyšnių kauliukais: žiemą laikomas ant radiatoriaus, o atsigulus vakare (ir ne tik) šildomos probleminės vietos ir šiaip malonu užmigti, kai kojoms šilta. o vasarą laikoma šaldytuve ar šaldiklyje ir naudojama kaip ledukų pakaitalas ant sumuštų vietų ir panašiai


ir komplektėlio pabaigai megztos šiurkšios kojinės kraujotakai suaktyvinti, na jos tinka ir prie kitų kraujotakos aktyvinimo priemonių.


tai toks vat, kaip mėgstama sakyti, ekologiškas komplektėlis - pigus, patvarus, vietinis ir dar nenusibodęs. o jei nors vieta iš sudedamųjų dalių tinka, tuomet "vualia"

tel. 8610161213, 845581015
raimundata@gmail.com

1 komentaras: