Apie mane

mano senieji namai:
http://raimundatos.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės išmaldautos.
Dainos nenoriu išmeluotos.
Gyvenimą kaip širdį skauda.
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš degu būty sudegti,
kaip moku. - be jokių taisyklių.

Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai visa aš..........







2013 m. balandžio 21 d., sekmadienis

PINIGŲ (MONETŲ) MEDIS

Gausus, dosnus pinigingas siurprizas su prabangios degtinės buteliu, sėkmės linkinčiu monetiniu dolerio ženklu, saldaininiais pinigėliais ir kaip gi be gėlių su ferrero rosher saldainiukais...............




supakuojam ir .......................... dovanojam


dar vienas, anksčiau darytas "brolis":
http://raimundatos.blogspot.com/2012/01/pinigu-medis-puokste.html

Tel. 861016123, 845581015

1 komentaras:

  1. Va čia tai geras! Tikro panevežiečio verta dovanėlė ;) Kopūstas su pinigais nublanksta po šio šedevro...

    AtsakytiPanaikinti