Apie mane

mano senieji namai:
http://raimundatos.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės išmaldautos.
Dainos nenoriu išmeluotos.
Gyvenimą kaip širdį skauda.
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš degu būty sudegti,
kaip moku. - be jokių taisyklių.

Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai visa aš..........







2013 m. spalio 14 d., pirmadienis

PUFAS IŠ PLASTMASINIŲ BUTELIŲ

dar vienas pufas beveik iš nieko


o tai pufo turinys. dar nenupaveikslavau sintepono ir išardytų megztinių siūlų, iš kurių ir nėraiu šonus. dugną aptraukiau dirbtina oda, o viršus - gobeleno gabalėlis, pagal kambario kėdes ir kanapos pagalves.


kadangi mano nešiojamoji rankinė vis dar be vietos kai pareinu namo, tai dabar jau viskas  pasikeis. pufono šonus reiktų keliais sluoksniais apeiti sinteponu daikto stabilumui, jei būtų ruošiama vieta sėdėjimui, bet rankinei pasidėti, tai pats tas.


ir primenu: raudonasis pufas sėdėjimui:

tel. 861016123, 845581015

2 komentarai:

  1. Perėjai į baldų gamybą :)... O kaip gavosi į viršų platėjantis? ar čia dėl to, kad šonų sinteponu neprivyniojai?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. o platėja, nes šonai su atlenkimu (mankietu) numegzti

      Panaikinti