Apie mane

mano senieji namai:
http://raimundatos.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės išmaldautos.
Dainos nenoriu išmeluotos.
Gyvenimą kaip širdį skauda.
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš degu būty sudegti,
kaip moku. - be jokių taisyklių.

Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai visa aš..........







2015 m. vasario 10 d., antradienis

EIFELIO BOKŠTAS IŠ SALDAINIŲ

meilės miesto meilės simbolis. puikus inžinerinis statinys, privertęs sudrebėti ne vieną širdy pasaulyje ir taip  jau daugiau nei 100 metų. eilinį kartą pasitvirtina taisyklė: nėr nieko pastoviau už laikinumą........


      
pasižvalgom:



ir dar: šiandien perskaičiau kad būtent prie Eifelio bokšto padaroma daugiausia asmenukių visame pasaulyje


 iš tokių pat saldainių kitoks kūrinys:

tel. 861016123, 845581015


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą