Apie mane

mano senieji namai:
http://raimundatos.blogspot.com/

Tokios manęs nematė niekas.
Ir nemylėjo. Nepažino.
Mane tiktai lydėjo tokią
nekart šuva priklydęs - mėnuo.

Nenoriu meilės išmaldautos.
Dainos nenoriu išmeluotos.
Gyvenimą kaip širdį skauda.
lai be narkozės. - Be paguodos.

Gesina brangų laiko dagtį
bailus beprotis šimtą sykių.
O aš degu būty sudegti,
kaip moku. - be jokių taisyklių.

Ačiū Nijolei Augustinavičiūtei, kurios prieš daug metų sukurtos eilės, tai visa aš..........







2013 m. vasario 14 d., ketvirtadienis

GRAŽIAUSIA DAINA APIE MEILĘ

su nuoširdžiausiai ją atliekančiais............


gražiausia meilės istorija, ypatingai gražiai perteikta
ir jei kas susidomėjo, čia visa istorija:



7 komentarai:

  1. Man labai įdomu rašyti šį straipsnį, kad žmonės galėtų ieškoti pagalbos nutraukiant santuoką ir santykius. DR WALE sugrąžino mano buvusį vaikiną pas mane, ačiū DR WALE, kad padėjote tiek daug. Tokių santykių padėtis kaip mano, aš buvau skaudėjo iki tos dienos, kai mano teta supažindino mane su DR WALE, kad ji atgavo savo vyrą su galingu meilės burtu, padedant DR WALE. Taigi aš nusiunčiau jam WhatsApp žinutę, papasakodama apie mano problemą, kaip mano vaikinas mane paliko ir apgaudinėjo dėl jos viršininkė darbe aš verkiu visą dieną ir naktį, bet DR WALE man pasakė, kad mano vaikinas sugrįš pas mane per kelias savaites ir man viskas, ką prašė padaryti kitą dieną, buvo kaip sapnas, kai jis man atsiuntė žinutę ir pasakė prašau atleisk man ir priimk mane atgal būtent tai, ko norėjau, dabar esu tokia laiminga, nes vėl esame kartu. nes niekada nemaniau, kad mano buvęs vaikinas taip greitai sugrįš pas mane su tavo kerais. Jūs esate geriausias ir didžiausias pasaulyje DR WALE. Jei išsiskyrėte su buvusiu meilužiu arba jūsų vyras paliko jus ir persikėlė pas kitą moterį, jūs norite pastoti, nebeliūdėkite, susisiekite: WhatsApp/Viber: +2347054019402 arba drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  2. Negaliu pamiršti, kaip DR WALE padėjo man atkurti santuoką po aštuonių mėnesių išsiskyrimo su žmona iš kivirčo ir ji išėjo ir niekada negrįžo pas mane, aš padariau tiek daug, kad ją susigrąžinčiau, bet niekas nepasisekė iki tol, kol pamačiau komentarą internete, kai kažkas liudijo, kaip DR WALE padėjo jai susigrąžinti vyrą, taip aš susisiekiau su juo per jo WhatsApp ir, parašęs savo problemą, jis patikino, kad padės man susigrąžinti žmoną. praėjus kelioms dienoms po meilės burto ir po to, kai jis tai padarė, mano žmona grįžo namo ir maldavo, kad šiandien jai labai gaila, aš grįžau su savo žmona ir mes abu laimingi ir vėl gyvename kartu. Žinau, kad yra daug žmonių, kurie nori susigrąžinti savo meilę, susisiekite su DR WALE, nes jis yra puikus atsakymas į jūsų problemą, jo kontaktiniai duomenys yra: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  3. Šia laikmena noriu padėkoti puikiam burtininkui DR WALE už sugrąžintą mano brangų vyrą. Kai vyras paliko mane ir du vaikus dėl kitos moters, aš išgyvenau skausmus, nes labai jį myliu, nežinojau, ką daryti, iš tikrųjų buvau sutrikęs, kol sutikau savo draugę Elą ir aš. papasakojo, ką aš išgyvenu, tada ji pasakė man nesijaudinti, kad ji taip pat susidūrė su ta pačia problema, bet jos atveju tai buvo vaikinas, tada ji nuvedė mane pas vieną dvasininką, burtininką, vardu DR WALE, kuris padėjo jai atnešti. atgal jos vaikinas, Kai susisiekiau su DR WALE per jo WhatsApp +2347054019402, papasakojau jam savo problemas, po to jis man pasakė, ką daryti, ir pasakė, kai padarysiu tai, ką jis man pasakė, po kelių savaičių mano vyras ateis jo keliai maldavo manęs atleisti. Po kelių savaičių atėjo mano vyras ir pradėjo manęs maldauti, aš niekada nesitikėjau, kad tai įvyks taip greitai, man pasibeldė į duris, kai atidariau duris, didžiausiai savo nuostabai pamačiau savo vyrą ant kelių maldaujant manęs ir mūsų. vaikai jam atleisti.
    Jis taip pat gydo visas ligas, įskaitant išvardytas toliau,
    1. ŽIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. VĖŽYS.
    4. ALS (Lou Gehrig liga).
    5. Hepatitas B.
    6. HIPERTENZIJA.
    7. MAŽAS SPERMOS SKAIČIUS.
    8. ASTMA.
    9. VIRGINIJOS PROBLEMA.
    10. DIARĖJIMAS.
    11. KUVAS.
    12. PERŠALIMAS.
    13. INSTRUKCIJA.

    Ir jis taip pat išliejo tokius burtus,

    1. norite geros santuokos,
    2. tu esi politikas ir tau reikia apsaugos,
    3. tau reikia meilės burtų,
    4. norite būti turtingas vyras ar moteris,
    5. Norite, kad jūsų partneris jus mylėtų,
    6. ieškai žmonos ar vyro,
    7. norite dirbti su viza į bet kurią pasirinktą šalį,
    8. esate verslininkas arba moteris ir norite, kad jūsų verslas judėtų,
    9. Norite, kad jūsų viršininkas jus mylėtų,
    10. Norite, kad jūsų vyras ar žmona jus garbintų,
    11 Tau reikia darbo burtažodžio,
    12 Jums reikia paaukštinimo jūsų darbe,
    Visi, turintys pirmiau išvardytų problemų, turėtų susisiekti su DR WALE, puikiu burtų vykdytoju. Susisiekite su juo per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš šaukiau savo vyro šeimos, kad išgelbėtų mūsų santuoką bent jau dėl mūsų vaikų. Jis tiesiog apkvailintas, kad paliko savo šeimą dėl universiteto mergaitės, aš esu tokia prislėgta, kad nusižudyčiau, bet kai žiūriu į savo septynerių metų sūnų, aš tiesiog nebegaliu. Prieš kelias dienas man buvo pasakyta, kad jie išvyko atostogauti į Bahamus, kai jis vis dar moka alimentus vaikui, aš pardaviau savo automobilį, kad toliau mokėčiau būsto paskolą. Aš atidaviau viską savo vaikams ir išėjau visiškai nieko, išskyrus savo kvapą. Mano sesuo pamatė mano būklę, kai atvyko pas savo dukterėčias ir sūnėną, ji privertė mane susisiekti su DR WALE per WhatsApp: +23457054019402. Nuo tos akimirkos, kai susisiekiau su DR WALE, mano gyvenimas pasikeitė. spėk? Aš grąžinau automobilį, vyras grįžo namo ir paliko kvailą kalę vieną. Niekada nemačiau, kad kas nors veiktų taip greitai per visus 53 savo gyvenimo metus. Mano vyras atidavė man savo automobilį ir vakar nuvežė į teismą, kad pratęsčiau įžadą. Esu labai laiminga, kad mano santuoka vėl veikia ir viskas grįžta į normalias vėžes vos po kelių savaičių. Mano vyras iš karto susisiekė su manimi DR WALE Baigė burtą. Tai buvo akimirksniu. Vis dar esu šokiruotas ir laukiu, kiek tai tęsis. Tačiau kol kas tai atrodo kaip danguje, nes mano vyras yra su manimi, kaip ir pirmą kartą susitikome, kai sutikau už jo tekėti. Meilės gydytojas pasakė, kad tai amžinai. Aš ir toliau liudysiu, ar tai bus amžinai, kaip jis garantavo. Susigrąžink savo meilužį dabar......WhatsApp/Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  5. Kodėl sau skauda galvą, kodėl leisti depresijai suvalgyti, kai galite tiesiog susisiekti su DR WALE, kad jis išspręstų jūsų problemas.
    Ar turite bylą teisme
    Ieško paaukštinimo
    Norite laimėti loterijos jackpot žaidimą
    Jūsų ŽIV/AIDS gali būti išgydytas
    Jus kankina insultas
    Ar sergate vėžiu
    Ar turite mažą spermatozoidų skaičių
    Norite susigrąžinti iširusią santuoką
    Norite susigrąžinti savo buvusį meilužį
    Turite ligą / infekciją, kurią norite išgydyti
    Jums reikia išgydyti Herpes simplex virusą 2 / PCOS
    ir taip toliau ir pan.
    susisiekite su DR WALE šiandien, aš sugrąžinsiu visą jūsų laimę ir vėl padarysiu jus laimingus.
    Susisiekite su DR WALE jo WhatsApp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mano žmona sirgo skydliaukės vėžiu, kuris buvo patvirtintas ketvirtos stadijos, gydytojas man pasakė, kad jis mažai ką gali padaryti, nes ji nereagavo į gydymą, bet mano draugas išgelbėjo mus ir užsisakė šio kanapių aliejaus iš DR. WALE, kuris, jo teigimu, padėjo kai kuriems pacientams kovoti su įvairių tipų vėžiu, todėl nusprendėme suteikti jam galimybę, kol kas mano žmonai puikiai sekasi ir šiuo metu ji gali pati vaikščioti po namus. Maniau, kad būtina leisti kitiems, kenčiantiems nuo šios ūmios ligos, kad jei jūs turite gerą kanapių aliejų, jis tikrai gali suteikti gerą antrą galimybę gyventi. atsitiktinai, jei jums prireiks šio kanapių aliejaus, galite susisiekti su DR WALE, kuris man ir mano žmonai pateikė šį WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 ARBA El. paštas: drwalespellhome@gmail.com

    JIS VISIEMS SPRENDŽIA TOLIAS PROBLEMAS
    VISOJE GALUME:
    1. Meilužės ar vyro susigrąžinimas
    2. Dvasinis neperšaunamas
    3. Loterija
    4. Pinigų burtai
    5. Ilgo gyvenimo burtai
    6. Gerovės burtai
    7. Apsauginis burtas
    8. Gaukite darbo burtą
    9. Tapimas vadybininku
    10. Gaukite didžiulę paskolą nemokėdami jokio mokesčio
    11. Atgauti pinigus už sukčiavimą
    12. Vaiko burtai
    13. Nėštumo burtai
    14. Laisvės burtai
    15. Meilės burtai
    16, nykstantis burtas
    17. Nematomas žmogaus burtas
    18. Sėkmė arba sėkmingas burtas
    19. Santuokos burtai
    20. Keršytojas
    21. Populiarumo burtažodis
    22. Žudymo burtai
    23. Vėžio burtai
    24. Antgamtinės jėgos burtai
    25. Beprotybės burtai
    26. Nemokamos būsto paskolos burtai
    27. Filmų ir filmų gamybos burtai
    28. ŽIV/aids burtai
    29. Tuberkuliozės burtas
    30. Numesti svorio ir kūno burtai

    AtsakytiPanaikinti
  7. Turėjau rimtų santykių su savo vaikinu problemų ir dėl to jis išsikraustė į savo draugo butą. Viskas pablogėjo, nes jis pradėjo su draugu dažnai lankytis baruose ir striptizo klubuose, girtuokliauti ir apalpti. Jis visada man grasina telefonu, kai jam skambinu dėl visų blogų patarimų, kuriuos jam davė jo draugas. Aš jį labai myliu ir mes draugavome penkerius metus, todėl mums gimė graži dukra. Taip pat praradau daug pinigų terapeutams, kol su DR WALE mane supažindino draugas, kuriam jis padėjo susituokti su jos vaikystės vaikinu; tai suteikė man visiško pasitikėjimo ir jėgų susigrąžinti jį. Aš padariau viską, ko jis prašė, ir po savaitės mano vaikinas man paskambino ir išskubėjo namo, viskas pasikeitė tarp mūsų emociškai. Jis turi darbą ir nustojo gerti bei turėti nesusijusių draugų. Tai stebuklas, kurio niekada netikėjau, kad jis įmanomas, nes buvau praradęs viltį, kol radau DR WALE. Štai kodėl aš pažadėjau dalytis savo liudijimu visoje visatoje. Ačiū DR WALE už perdėtą darbą, kurį jis padarė dėl manęs. Žemiau yra DR WALE informacija. „WhatsApp“: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com, jei jums skauda širdį, ir aš jus patikinu, kad kadangi jis padarė mano už mane, jis tikrai jums padės.

    AtsakytiPanaikinti